{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ava_v 78557180

دیدگاه ها (۰)

ولی بیشترین زخم‌ها رو آدما بهمون زدن☆☆☆

ولنتاین مبارک....

_

سلام به همه ی دخترک هام 🪽 ✨ امیدوارم که حال همتون خوب باشه 🌕...

به یاد ارباب شهیدش که تشنه و عربن ار بار شهید شد . شاگرد مکت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط