{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی بیشترین زخم‌ها رو آدما بهمون زدن☆☆☆

ولی بیشترین زخم‌ها رو آدما بهمون زدن☆☆☆
دیدگاه ها (۲)

ولنتاین مبارک....

اخر چشممون زدن ادما...💔🙃

دوام بیار عزیزدلم

چقد اینجور ادما رو مخن🙏🏻رو مخ نباشید🌷🙏🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط