پارت ۱۳۵
پارت ۱۳۵
رزت : پس برای همین پیش بابام بود
کیان : شاید...بیا اینجا
رزت : اومدم
* یه میوه ی عجیب و غریب گرفت جلوم *
رزت : این چیه؟
کیان : عه نا امید شدم فکر کردم تو میدونی
رزت : و دقیقا از کجا باید بدونم
کیان : چمیدونم تو کتاب میخونی نه من
رزت : تچ باشه حالا ولی فکر میکنم یه میوه ی جادوییه
کیان : حالا همه چیو با جادو قاطی نکن
* رفت رو مخم *
رزت : به هر حال.... بدش ببینم
* از دستش گرفتم و یه گاز از اون زدم *
رزت : اوم خوشمزه است
کیان : عه واقعا
رزت : اوهوم
کیان : عع رزت بیا اینو ببین
رزت : چیو؟
کیان : اینو بگیرم واسه مایک
رزت : مگه سگه که واسش قلاده بگیری؟
کیان : آخه این کجاش قلاده است؟ .... اینو میندازم دور پاش اینجوری خوشگل میشه
رزت : واسه آبی هم یه چی بگیر
کیان : عع یعنی آبی رو به مایک ترجیح میدی
رزت : من کی گفتم آبی بهتره احمق
کیان : باشه داد نزن
رزت : تچ
کیان : خیلی بدم میاد تچ تچ میکنی
رزت : باید قبول کنی دیگه دیره
کیان : هعی
رزت : پس برای همین پیش بابام بود
کیان : شاید...بیا اینجا
رزت : اومدم
* یه میوه ی عجیب و غریب گرفت جلوم *
رزت : این چیه؟
کیان : عه نا امید شدم فکر کردم تو میدونی
رزت : و دقیقا از کجا باید بدونم
کیان : چمیدونم تو کتاب میخونی نه من
رزت : تچ باشه حالا ولی فکر میکنم یه میوه ی جادوییه
کیان : حالا همه چیو با جادو قاطی نکن
* رفت رو مخم *
رزت : به هر حال.... بدش ببینم
* از دستش گرفتم و یه گاز از اون زدم *
رزت : اوم خوشمزه است
کیان : عه واقعا
رزت : اوهوم
کیان : عع رزت بیا اینو ببین
رزت : چیو؟
کیان : اینو بگیرم واسه مایک
رزت : مگه سگه که واسش قلاده بگیری؟
کیان : آخه این کجاش قلاده است؟ .... اینو میندازم دور پاش اینجوری خوشگل میشه
رزت : واسه آبی هم یه چی بگیر
کیان : عع یعنی آبی رو به مایک ترجیح میدی
رزت : من کی گفتم آبی بهتره احمق
کیان : باشه داد نزن
رزت : تچ
کیان : خیلی بدم میاد تچ تچ میکنی
رزت : باید قبول کنی دیگه دیره
کیان : هعی
- ۱۱۶
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط