{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

سلام سلام...(*^▽^)/★*☆♪

سلام سلام...(*^▽^)/★*☆♪
خب اول از همه برای چالش این بانو:
https://wisgoon.com/kairone
اینجوری بود که یه کرکتر غیر انسانی رو انسانی کنیم و از اینجور چیز میزا...منم از پونی کوچولو و پرندگان خشمگین و لالالوپسی رسیدم به این بنده خداها که از شبکه پویا نشون میداد( ゚ー゚)
بچه گیام اینو زیاد میدیدم(حالا نگم که هنوزم میبینم؟)
به هر حال...تایمش نزدیک ۱۴ ساعت شد و جدم اومد جلو چشمم...مثلا قراره پسر باشن ولی شبیه دختران چرا؟

خب فعلااا...
نظری؟انتقادی؟فوشی؟
دیدگاه ها (۵)

نینی ویپ...

تلگرام علی:https://t.me/V_K_2020

سلام سلام....یه آرت دیگه برا یه دتیز دیگه...برای دتیز ایشون:...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط