{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام سلام...

سلام سلام...
هوف...اول از همه،آرت برای دتیز خانم گل:
https://wisgoon.com/atena_holmes

خلاصه:اوسی رو تو سبک یه انیمیشن بایسی کشید.
منم کورو و باچیرا رو پونی کردم...فکر می‌کردم مهلتش تا یک تیره بعد فهمیدم امروز آخرین مهلته عجله ای رندینگ کردم...(دارای بیس)
راستی تو فکر اینم دتیز بزارم...
(الان باز یه عده ای هستن میگن وای اوسیت گیه)آره اوسیم گی باشه دوست دارم با باچیرا شیپش کنم به تو چع!!

دست بنداشونو نگاه کنید تورو خوداااااااا( ・ω・)
راستی میدونید چرا کورو نمیتونه ضربه هد بزنه؟













چون تک شاخههههه هیهییهیهیهیهیححححح( ´;゚;∀;゚;)
اهم ببخشید...
نظری؟انتقادی؟فوشی؟
اصن کامنتا کویره یه فوش هم بدید خوبه( ´~`)
دیدگاه ها (۷)

یه سری خرت و پرت نا تموم...

سلام سلام...(*^▽^)/★*☆♪خب اول از همه برای چالش این بانو:http...

تلگرام علی:https://t.me/V_K_2020

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط