آخه بیشرف اگه همین نذری ها رو کشور های غربی و خارجی میداد
آخه بیشرف اگه همین نذری ها رو کشور های غربی و خارجی میدادن به مردم ، اونوقت چی میگفتی؟ اونجا اونا میشدن مهربون؟ ولی تو کشور ما که میدن چی؟ این میشه جیره خواری و کوفت و زهر مار؟؟
همتون خفه شید!🤫
همتون خفه شید!🤫
- ۱۷۸
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط