آخه بیشرف دیگه تویی که سطل اشغال میآوردی وسط اتوبان آتیش
آخه بیشرف دیگه تویی که سطل اشغال میآوردی وسط اتوبان آتیش میزدی و گونی برنج هارو با اون وضعیت پخش خیابون میکردید و هزار جور کوفت دیگه ، نگو توی محرم چرا خیابونها رو با نذری دادن کثیف میکنید......!
- ۲۳۰
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط