{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو ای روزاااا اگ تو نبودی من باید جیکارمیکردممم...همدم من

تو ای روزاااا اگ تو نبودی من باید جیکارمیکردممم...همدم من شده توله
دیدگاه ها (۱۰)

کسی نیست بیاد بحرفیم...

بچه هااا از اینم خوشملتررر هس..

میشههههه

تااا اخر عمرممم..

نبودی روزهایی که باید باشی...نبودی

باید تمرین کنم گذری بیش نبودی:)

موقعی که باید باشی نبودی صدبار موردم و زنده شدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط