{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آقا همیشه اونایی که شوخ و شیطون هستن وقتی ناراحتن کسی جدی

آقا همیشه اونایی که شوخ و شیطون هستن وقتی ناراحتن کسی جدیشون نمیگیره،🙂🫂
چون همیشه نیشمون بازه فک میکنن خوشحالیم...درکش برا بعضی ها سخته اما مگه ما دل نداریم؟؟🥲🖐کمی درک داشته باشیم پلیز🙏
دیدگاه ها (۱۴)

🥺🥱

#عکاسیم چطوره ؟#دنیا غروب آرزو هاست...🙂🙃

#یه غروب خاص همراه یه ادم خاص تر🥲🫂❤🤣

خب برای اونایی که لری بلد نیستن معنی میکنم🤣🤦‍♀️گفتم :خداگفت:...

آموزش نویسندگی بخش اگه فیک نویسی

𝙋 :: 3+ازتون خیلی معذرت میخوام که 32 ثانیه دیر کردم بیرون کا...

پارت 151

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط