امروز یه دختری رونیمکت کنارپارک نشسته بودوگریه میکرد,منم
امروز یه دختری رونیمکت کنارپارک نشسته بودوگریه میکرد,منم حس همدردیم گل کرد نشستم جفتش,دستموانداختم روشونش وگفتم عزیزم چیزی شده؟؟؟
,برگشت نگام کرد,جیغ کشیدم وازمحل گریختم!
دختره دخترنبود,پسربود,اصلأ حواسم نبودکه کلیپس نداره^_^
,برگشت نگام کرد,جیغ کشیدم وازمحل گریختم!
دختره دخترنبود,پسربود,اصلأ حواسم نبودکه کلیپس نداره^_^
- ۵۴۴
- ۰۸ آذر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط