{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امروز یه دختری رونیمکت کنارپارک نشسته بودوگریه میکرد,منم

امروز یه دختری رونیمکت کنارپارک نشسته بودوگریه میکرد,منم حس همدردیم گل کرد نشستم جفتش,دستموانداختم روشونش وگفتم عزیزم چیزی شده؟؟؟






,برگشت نگام کرد,جیغ کشیدم وازمحل گریختم!




دختره دخترنبود,پسربود,اصلأ حواسم نبودکه کلیپس نداره^_^
دیدگاه ها (۵)

ای کسانی که عمه ندارین..............فک کردین میتونین هر غلطی...

یوهاهاهاهاها ¶_¶

-_^

وقتی قلدر مدرسه بود اذیتت می‌کرد بعد یه مدت رفتارش باهات خوب...

...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط