{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سناریو بی تی اس

سناریو بی تی اس
وقتی تو گوشیشون سرک میکشی که میبیننت

نامجون: من آخه کجای تربیت تو کم گذاشتم ها؟

جین: رفتی بودی عکسای هندساممو ببینی بهت حق میدم

شوگا: چقدر دلت میخواد سرک بکش، ولی بنظرم اینکار بچگانست چون من مال تو ام دلیلی نداره بهت خیانت کنم

جیهوپ: بنظرت کارت درسته؟ ولی اشکال نداره اصلا مال تو

جیمین: موچی من داره چیکار میکنی؟ عااا
بیبی حسود من اون فقط مینجرمونه داشتم در مورد فردا باهاش حرف میزدم

تهیونگ: اگ چیزی پیدا کردی به من بوگو

جانگکوک: پس تو گوشی من سرک میکشی ها من میرم گوشی تو رو بگردم

حالتون خوبه فندق های من..؟
خب چطور بود؟
درخواستی داشتید بگید
موچ موچ، بایی💋❤
دیدگاه ها (۴)

وقتی وسط دعوا لباشونو محکم میبوسی نامجون: آههه از دست تو جین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط