{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

farhadhomeyra 45529718

دیدگاه ها (۰)

چراایران غرامتی ازعراق نمیگیره مگرعراق شروع کننده جنگ نبود مگربارهاحمله وتجاوزنکرد چراخون جوانان وزنان وبچه های ایران روریخت واکنون داره ازایران استفاده میکنه وچندین بارهم علیه ایران موضع گرفته اما با

پیانوعه🤣

😂😂😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط