{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

farhadhomeyra 45462665

دیدگاه ها (۰)

چراایران غرامتی ازعراق نمیگیره مگرعراق شروع کننده جنگ نبود مگربارهاحمله وتجاوزنکرد چراخون جوانان وزنان وبچه های ایران روریخت واکنون داره ازایران استفاده میکنه وچندین بارهم علیه ایران موضع گرفته اما با

وای کاش بمیرم برم تو این دنیا💙💦🤍

عشقم این بازییی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط