{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلامتی خودم!!

سلامتی خودم!!

چون با همه خندیدم،همه رو دلداری دادم..

نگران همه شدم،به همه اهمیت دادم...

بغض های خیلی هارو به خنده تبدیل کردم...

ولی هیچکس حتی نفهمید تو دلم چی میگذره!!!!
دیدگاه ها (۱۲)

یکی بـــود ، یکی . . مـــن میروم قصّـــه باید آغــــاز شود ....

khastAm aida t0 ko0jayi

دختر عموم سارا تو المان زندگی میکنه16 سالشه عاشقشم

اینم از شوهرتون که اینو تو فیس به اواتارش گذاشته

هیچکس نفهمید چقدر ساکت شدم هیچکس نفهمید پشت خنده هام چی قای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط