{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکی بـــود ، یکی . .

یکی بـــود ، یکی . .
مـــن میروم قصّـــه باید آغــــاز شود . . . !
دیدگاه ها (۵)

khastAm aida t0 ko0jayi

اغا قیافشوووو خخخخخخخخ

سلامتی خودم!! چون با همه خندیدم،همه رو دلداری دادم.. نگران...

دختر عموم سارا تو المان زندگی میکنه16 سالشه عاشقشم

⇇آتـــیـــش گـــرفـــتہ بـــود حـــرّم أمـــا❍↲⃝ تــُـو بیـ...

با ذهنیتی اهنین با ایمانی قوی به خدا با اتقاد به اسلام

من میروم پیش بـسوی مرگ 🎻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط