{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخر بازیست...

آخر بازیست...


سوک سوک...


پیدایت کردم...آنجا


در آغوش دیگری!!!
دیدگاه ها (۲)

ازبس که ویرانممی توانم طعنه ایی به ارگ بم بزنم!!!!!!

خدایا در عجبم از کارتاو را آفریدی،از من انتظار یکتا پرستی دا...

سیاهی زیر چشمانم را دوست دارمجای پای رفتن توست!!!!

سنگ هایی که من از عشق تو بر سینه زدم.... کعبه ایی می شد.... ...

شبهای زیادی مردم. تا در اخر در اغوش چشمانت زندگی کنم:)

فقط منم که اخر انیمه (موریارتی وطن پرست) گریه کردم؟؟

...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط