{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اونایی ک لیاقت مارو ندارن ، خب ندارن دیگه !

اونایی ک لیاقت مارو ندارن ، خب ندارن دیگه !
غصه کم سعادتی بقیه رو هم ما بخوریم ؟!
دیدگاه ها (۲۵)

اگه اهل متال هستید دان کنید :))

الهی ^-^

آدم بدا همیشه بدن . آدم خوبا همیشه خوبن .هیشکی تغییر نمیک...

کودومشی...؟ :/

بزار غصه مون رو بخوریم دیگه😂

لیاقت اردم رو ندارن بعضیا... #ایسو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط