{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدم بدا همیشه بدن . آدم خوبا همیشه خوبن .

آدم بدا همیشه بدن . آدم خوبا همیشه خوبن .
هیشکی تغییر نمیکنه !
دیدگاه ها (۲)

اونایی ک لیاقت مارو ندارن ، خب ندارن دیگه !غصه کم سعادتی بق...

اگه اهل متال هستید دان کنید :))

کودومشی...؟ :/

من اینو میخوامممممم •_______•

نیمار

و الان به همین درجه رسیدم که هیشکی بهم توجه نمیکنه و همیشه ا...

ولی هیشکی انتخابش نمیکنه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط