{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گوته خیلی قشنگ‌ میگه؛

گوته خیلی قشنگ‌ میگه؛
هرکس جهان را با دریچه قلبش میبیند..
دیدگاه ها (۰)

در ميان اين همه اگر، تو چقدر بايدى...قیصر_امین پور

در این دنیا دو چیز بهترینند: "زندگی کردن" از سر شوق! و"خندید...

اما این آهنگ حبیب خیلی قشنگ میگه:

خسرو معتضدهرکس مالک تنگه هرمز باشه مالک جهان هست😉

@96468

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط