{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

tamanayvesal 75504635

دیدگاه ها (۰)

گوته خیلی قشنگ‌ میگه؛ هرکس جهان را با دریچه قلبش میبیند..

در این دنیا دو چیز بهترینند: "زندگی کردن" از سر شوق! و"خندید...

بل بل-

رفیقای من😊🎀😂

بفرس براش :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط