{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گاهی...نمیشه دست ازدوست داشتن برداشت..حتی اگه ازش دلخوری.

گاهی...نمیشه دست ازدوست داشتن برداشت..حتی اگه ازش دلخوری.
دیدگاه ها (۴)

هیچ وقت تنها مگذارمرا,ای الهی عشق

بی قرارتوام.بی قرارلحظه های باتوبودن.

کاش دلتنگی هم مثل اشک بود کاش.

دنیای من همه جایش بارانی ست,هرچه کمتر بدانی کمترخیس خواهی شد...

تو اون عشقی هستی که نمیشه ازش گذشت حتی اگه عقل بگه😙

نمیشه ازت چشم برداشت بانووو🛐@rezwane

گاهی نمیشه بخشید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط