{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه چسب زخم نیستی،

اگه چسب زخم نیستی،
حداقل ناخُنتو رو زخم آدما نکش :)
دیدگاه ها (۱)

اگه چسب زخم نیستی، حداقل ناخُنتو رو زخم آدما نکش :)

اگه چسب زخم نیستی، حداقل ناخُنتو رو زخم آدما نکش :)

چسب زخم من::❤️👩‍❤️‍👩

چسب زخم شما:🩹💉🩺چسب زخم من:🩹🖤🩷بـرو پایـینـ↻ایـنجـاجایـےبراےܩر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط