{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

saeidkurd1 35021995

دیدگاه ها (۱)

اگه چسب زخم نیستی، حداقل ناخُنتو رو زخم آدما نکش :)

اگه چسب زخم نیستی، حداقل ناخُنتو رو زخم آدما نکش :)

آپدیت توییترRUN IT RUN IT RUN IT RUN IT RUN IT RUN IT RUN IT...

کپی=گزارش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط