اگه قرار باشه در جمع خونواده همیشه لبخند به لب داشته باشم
اگه قرار باشه در جمع خونواده همیشه لبخند به لب داشته باشم تا مبادا با دیدن غم و اندوهی که من رو بلعیده، غمگین بشن. اگه قرار باشه در جمع دوستام نقاب به چهره داشته باشم تا مبادا فکر کنن چقدر ضعیف و قابل ترحم هستم. پس این اشکها باید در دامان چه کسی ریخته بشن؟ باید این بغض رو با خودم به گور ببرم؟
22.09
2:02
22.09
2:02
- ۳.۷k
- ۲۱ آذر ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط