من خودخواه، بی تاب و کمی غیر قابل اطمینان هستم، من اشتباه
من خودخواه، بی تاب و کمی غیر قابل اطمینان هستم، من اشتباه می کنم، من از کنترل خارج می شم و گاهی با من رفتار کردن سخته، اگه نمیتونی در بدترین حالتم باهام کنار بیای، میتونی بری به درک.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ادماي زندگيتونو طوري انتخاب كنين كه بعدا شرمنده خودتون نشيد ، الكي لول خودتونو پايين نياريد.
۲۲.۰۹.۱۴۰۰
۱:۵۹
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ادماي زندگيتونو طوري انتخاب كنين كه بعدا شرمنده خودتون نشيد ، الكي لول خودتونو پايين نياريد.
۲۲.۰۹.۱۴۰۰
۱:۵۹
- ۳.۹k
- ۲۱ آذر ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط