{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏کم حرف من، ‏اگه بگم با بند بند وجودم به حرفات گوش میدم،

‏کم حرف من، ‏اگه بگم با بند بند وجودم به حرفات گوش میدم، ‏برام پُرحرفی میکنی؟

#تکس عاشقانه
دیدگاه ها (۲)

‌‌ بیدار شدم؛صبح شده بود... ✨ و چاره‌ای جز دوست داشتنت نبود!...

پیشی تکس

قفلی خودم

بی مخاطب

هرچقدر میخوای حرف بزن ولی هیچوقت نگو ((ببخشید زیاد حرف زدم))...

کیا می‌خوان برا پزشکی بخونن؟؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط