به کسی که تنهات گذاشت بگــــــــــــــــو
به کسی که تنهات گذاشت بگــــــــــــــــو
این تو بودی که باختی نه مـــــــــــــــن!!!
من کسی رو از دست دادم که دوستم نداشت..!!!
اما تو کسی رو از دست دادی که عاشقت بود..
این تو بودی که باختی نه مـــــــــــــــن!!!
من کسی رو از دست دادم که دوستم نداشت..!!!
اما تو کسی رو از دست دادی که عاشقت بود..
- ۳.۷k
- ۲۲ دی ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط