{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏اینطوری نیست که یه آدم یهو دیونه بشه ،

‏اینطوری نیست که یه آدم یهو دیونه بشه ،
همیشه یه چیزا و کسایی هستن ،
که با کارا و رفتاراشون کم کم
آدما رو عوض میکنن ...
حالا یکی میره طرفشو میکشه و میشه قاتل ,
یکی ام مثِ من میشه
دیدگاه ها (۱)

من اگه رد دادم ,تو باید منو جمع کنی ...نه که بزاری بری ,بدتر...

من هم قشنگی های خودم را دارم

مو میخوام مست کُنُم 🍺

به نظرتون الان چند شده?

پادت چهاردهم

سلام دوستان خوبید بنده میخام دیگه فعالیت نکنم چون نه اصلا حم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط