جایی در دلم برای کینه و نفرین نگذاشتم....
جایی در دلم برای کینه و نفرین نگذاشتم....
به دلم میگویم با تمام شکستگی ات فراموش نکن این را که
روزی شادیش آرزویت بود...!!!!
به دلم میگویم با تمام شکستگی ات فراموش نکن این را که
روزی شادیش آرزویت بود...!!!!
- ۲۲۱
- ۰۲ شهریور ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط