ولی به نظرم مظلومانه ترین حالت هر آدمی
ولی به نظرم مظلومانه ترین حالت هر آدمی
اونجاست که پامیذاره رو قلبش و قبول میکنه ...
از چیزی یا کسی که دوست داره دست بکشه :)
اونجاست که پامیذاره رو قلبش و قبول میکنه ...
از چیزی یا کسی که دوست داره دست بکشه :)
- ۳۱۸
- ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط