تو قشنگی خودت رو نمیبینی
تو قشنگی خودت رو نمیبینی
چون از زاویه اشتباه به خودت نگاه میکنی...
ولی من میگم تو خیلی قشنگی!🫶🏼
چون از زاویه اشتباه به خودت نگاه میکنی...
ولی من میگم تو خیلی قشنگی!🫶🏼
- ۷۰۲
- ۱۹ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط