{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر گه که دل به عشق دهی خوش دَمی بود...

هر گه که دل به عشق دهی خوش دَمی بود...
#حافظ
#خاصترین
🦋❤❤🦋
دیدگاه ها (۰)

#خاصترین

سلامـ به تک تک دوستان همگی خسته نباشید...#خاصترین🦋❤❤🦋

شبهای دلتنگی...#خاصترین

گفتی از تو بگسلم ، دریغ و دردرشتهٔ وفا مگر گسستنی است؟بگسلم ...

شاه نشین چشم من، تکیه گه خیال توستحافظ

خدا حافظ ای داغ بر دل نشسته

پای سگ بوسید مجنون!!!خلق پرسیدند این چه کاری است؟گفت؛این سگ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط