{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایا خیلی داغونم خیلی

خدایا خیلی داغونم خیلی
دیدگاه ها (۱۳)

هه دل نفهم من نمیفهمه که خدااااا

لعنت به دل من

هه هیچ.وقت فراموش نمیشه هیچ.وقت......

سلام صبح بخیر همه عزیزان دلم بفرماین صبحانه امیدوارم روزخوبی...

چیزی برای گفتن ندارم فقط خیلی داغونم#تهیونگ #جین #نامجون #جی...

داغونم :ـ)

خدایا خیلی دلم گرفته خیلی.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط