{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هه دل نفهم من نمیفهمه که خدااااا

هه دل نفهم من نمیفهمه که خدااااا
دیدگاه ها (۱۷)

لعنت به دل من

سلام صبح بخیر همه عزیزانم بفرماین صبحانه امیدوارم روز خوبی د...

خدایا خیلی داغونم خیلی

هه هیچ.وقت فراموش نمیشه هیچ.وقت......

دلتنگ که باشی دل نفهم ترین عضو بدن میشود💔😔😭😭😭💔😭😭😭

واقعا نمیفهمه؟

نمیفهمه چیمیگم دکترم!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط