{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه دوسش داری بهش بگو

اگه دوسش داری بهش بگو
شاید تمام دغدغه های زندگیش
همین یه جمله باشه
دیدگاه ها (۲)

من همون یاره قدیمیهمون عشقه صمیمی

آهای دیوونه من دیوونه بودنو باتوی دیوونه دوست دارم

هرکسی اعتیادی داره ، اعتیاده من باتو بودنه

عذاب آوره این جداییا...😢

بفرس براش و بهش بگو چقدر دوسش داری 🥰❤️#عاشقانه_های_گلناز

به نظرتون خوشکله یا زشت اگه میگی زشت یه فش حرچی دوست داشتی ب...

اگه تو هم دوسش داری هم قرمز کن هم نظرتو بگو دفعه بعدی چی بزا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط