{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرکسی اعتیادی داره ، اعتیاده من باتو بودنه

هرکسی اعتیادی داره ، اعتیاده من باتو بودنه
دیدگاه ها (۱)

اگه دوسش داری بهش بگوشاید تمام دغدغه های زندگیش همین یه جمله...

من همون یاره قدیمیهمون عشقه صمیمی

عذاب آوره این جداییا...😢

جدایی خیلی سخته😢

هرکسی یه داستانی داره

هرکسی یه رویایی داره...🙂

و هرکسی داستان خودشو داره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط