(مثلا الان داره اولین باری که ام.وی پخش شده رو میبینه. یع
(مثلا الان داره اولین باری که ام.وی پخش شده رو میبینه. یعنی همون موقع که... الان من چطوری بگم؟؟خودتون بفهمین دیگه😂)
ات ویو:
جونگکوک توی آشپزخونه داشت غذا میپخت. چون من اصلللللللللا بلد نبودم آشپزی کنم. یه بار وقتی کوک داشت یادم میداد نیمرو بزنم نصف آشپزخونه رو سوزوندم. خلاصه که هواسم پرت گوشیم بود که با شنیدن جمله ی(و الان هم اولین پخش ام.وی سون از جئون جانگکوک خواننده و.......(خودتون میشناسیدش) رو با همکاری هان سوهی،کاراموز هایب(مطمئن نیستم مال هایبه یا نه😂)میبینیم.) به تلویزیون نگاه کردم. کوک با کفکیر(😂) اومدو کنارم نشست. قبلا ترک رو گوش داده بودم. ولی ام.وی رو نه.
(فلش بک به زمانی که ترک رو گوش داده بود)
با هر کلمه ای که توی اهنگ میشنیدم به کوک نگاه میکردم و اون هم با شنیدن هر کدوم از کلمات شاهکار خودش، میکوبید تو پیشونیش.
(ات*کوک+)
*خببببببب. توضیح بده.
+چیو؟
*توضیح بده.
+خب چیو؟ (خنده شیطونی)
*خودت خوب میدونی.
+نه نمیدونم بگو.
*فاکینگ یو رایت سون دیز ا ویک؟(اون قسمت اهنگ)
+اهااااااا. اونو میگی. ببینننننن.....
*دارم میبینمممممممم.
+خب میخوام به فاکش بدم دیگه
*یااااااا. اون زنیکه کی باشه اونوقت؟؟ (جیغ)
+یه زن حسود.
*من حسودممممممممممم؟؟؟؟؟
+اره خودتی.
*من حسود نیستمممممم
+اووووو. نمیدونستم کسی که حسود نیست رو متن اهنگ دوستپسرش حساس میشه.
*...... باشه. تو راس میگی. من حسودم.
+خوبه که قبول کردی. خانومیی(تمسخر)
★و ادامه هم جیغ و داد های ات رو به همراه داریم.😂★
(پایان فش بک)
کوک ویو:
همونجوری که کفکیر(😂) دستم بود رفتم و کنار ات نشستم گفتم:یادت مياد(همون داستان فلش بک)
گفت:اره. یادمه. بی صبرانه مشتاقم ببینم کیو میخواسسس........ چییییی؟؟؟؟؟این هان سوهی نیسسسسستتتت؟؟؟؟ همونی که میگن مواد میزنه؟؟؟؟ تو میخوایتی اینو بفاک بدییییی؟؟؟؟
گفتم:حسود خانومممم. من که گفتم این اهنگو برای کی خوندم.نه؟
گفت:چرا. گفتی.
بعد یکم ازم فاصله گرفت.
با یه لبخند مهربون بهش نگاه کردم. دختره ی روانی
#پایان....
ات ویو:
جونگکوک توی آشپزخونه داشت غذا میپخت. چون من اصلللللللللا بلد نبودم آشپزی کنم. یه بار وقتی کوک داشت یادم میداد نیمرو بزنم نصف آشپزخونه رو سوزوندم. خلاصه که هواسم پرت گوشیم بود که با شنیدن جمله ی(و الان هم اولین پخش ام.وی سون از جئون جانگکوک خواننده و.......(خودتون میشناسیدش) رو با همکاری هان سوهی،کاراموز هایب(مطمئن نیستم مال هایبه یا نه😂)میبینیم.) به تلویزیون نگاه کردم. کوک با کفکیر(😂) اومدو کنارم نشست. قبلا ترک رو گوش داده بودم. ولی ام.وی رو نه.
(فلش بک به زمانی که ترک رو گوش داده بود)
با هر کلمه ای که توی اهنگ میشنیدم به کوک نگاه میکردم و اون هم با شنیدن هر کدوم از کلمات شاهکار خودش، میکوبید تو پیشونیش.
(ات*کوک+)
*خببببببب. توضیح بده.
+چیو؟
*توضیح بده.
+خب چیو؟ (خنده شیطونی)
*خودت خوب میدونی.
+نه نمیدونم بگو.
*فاکینگ یو رایت سون دیز ا ویک؟(اون قسمت اهنگ)
+اهااااااا. اونو میگی. ببینننننن.....
*دارم میبینمممممممم.
+خب میخوام به فاکش بدم دیگه
*یااااااا. اون زنیکه کی باشه اونوقت؟؟ (جیغ)
+یه زن حسود.
*من حسودممممممممممم؟؟؟؟؟
+اره خودتی.
*من حسود نیستمممممم
+اووووو. نمیدونستم کسی که حسود نیست رو متن اهنگ دوستپسرش حساس میشه.
*...... باشه. تو راس میگی. من حسودم.
+خوبه که قبول کردی. خانومیی(تمسخر)
★و ادامه هم جیغ و داد های ات رو به همراه داریم.😂★
(پایان فش بک)
کوک ویو:
همونجوری که کفکیر(😂) دستم بود رفتم و کنار ات نشستم گفتم:یادت مياد(همون داستان فلش بک)
گفت:اره. یادمه. بی صبرانه مشتاقم ببینم کیو میخواسسس........ چییییی؟؟؟؟؟این هان سوهی نیسسسسستتتت؟؟؟؟ همونی که میگن مواد میزنه؟؟؟؟ تو میخوایتی اینو بفاک بدییییی؟؟؟؟
گفتم:حسود خانومممم. من که گفتم این اهنگو برای کی خوندم.نه؟
گفت:چرا. گفتی.
بعد یکم ازم فاصله گرفت.
با یه لبخند مهربون بهش نگاه کردم. دختره ی روانی
#پایان....
- ۶۹۴
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط