{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زیبای خفته

زیبای خفته




حالا هم که میبینید خفته


^______^
دیدگاه ها (۱)

اخی فدات بشم<___>

از یک تا بیست به نقاشش چند میدید؟>_<

فدای تنهایی های تو...........

نازی^_^

فالو کن زیبای خفته

زیبای خفته تو هستیتو هستی نه من🫵

بهار از دستای من پر زد و رفت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط