{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آدم بزرگ باش....

آدم بزرگ باش....
دیدگاه ها (۱)

فرقی نمیکنه...امشب بهترین شب من است...

بمناسبت ورودم به ویس جدید....

خداحافظ ویس قدیم.....

ادم باش اوکی؟

.از کسی ک ذاتش خرابه انتظار ادم بودن نداشته باش...👌🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط