{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خداحافظ ویس قدیم.....

خداحافظ ویس قدیم.....
دیدگاه ها (۳)

آدم بزرگ باش....

فرقی نمیکنه...امشب بهترین شب من است...

ببخشید یه دلیل خیلی مهم دارم که برای همیشه شاید از ویس میرم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط