Cm plz
Cm plz
اگه از ویس برم؟؟؟
1-نرو
2-غلط میکنی میری
3-کجا با این عجله
4-تو بری منم میرم
5-میخوای دق مرگ شم
6-بری خیلی نامردی
7_خوش حال میشم بری
8- بی تو هرگز
9-من عاشقتم نرو
10-شمارتو بده بعد برو
11-گم بشی بری خوسحالم کردی
کپی کن بفهم دیگران چه حسی دارن بارفتنت!
ﻛﺎﻣﻨﺖ ﺑﺰاﺭﻳﻴﻴﻴﻴﺪ!!
Cm plz
اگه از ویس برم؟؟؟
1-نرو
2-غلط میکنی میری
3-کجا با این عجله
4-تو بری منم میرم
5-میخوای دق مرگ شم
6-بری خیلی نامردی
7_خوش حال میشم بری
8- بی تو هرگز
9-من عاشقتم نرو
10-شمارتو بده بعد برو
11-گم بشی بری خوسحالم کردی
کپی کن بفهم دیگران چه حسی دارن بارفتنت!
ﻛﺎﻣﻨﺖ ﺑﺰاﺭﻳﻴﻴﻴﻴﺪ!!
Cm plz
- ۳.۷k
- ۲۵ آذر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط