{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من واقعا هیچ توهین خاصی هم بهش نکردم میتونید برید تو پیجش

من واقعا هیچ توهین خاصی هم بهش نکردم میتونید برید تو پیجش و ببینید.
خیلی محترمانه و مصالمت آمیز(می‌دونم عجیبه🤣)
گفتم تغییرش بده
واقعا زوره من دو ساله این اوسیُ دارم و خودمو سرش جر دادم
و الان یکی پیدا شده کاملا شبیه اوسی من با همون شیپ
و هیچ بیویی راجب اوسی نداده..(میترسم امروز فردا اطلاعات یومه رو بزاره)
خلاصه من بهش گفتم..چونه بزنه
جدی درش میزارم..
فرق دارن؟
رنگ مو؟ چیش فرق داره ؟
مدل مو؟ هردو چتری عروسکی عه ....
ناموصن واضحهه داره دروغ میگه...
..نمی‌دونم چرا تا الان هم نریدم بهش
وای خدایا..
دیگه خودتون عقل دارین درک هم دارین
میفهمین اینجا حق با کی عه.
دیدگاه ها (۱۶)

....

#𝒪𝐹𝐹𝑰𝒕'𝒔 𝑶𝑲. 𝑻𝒆𝒎𝒑𝒐𝒓𝒂𝒓𝒚.

#Dazai_Osamu, #Nakahara_Chuya, #Nakajima_Atsoshi, #Akutagav...

حققق

پارت ۸

پارت۴

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط