{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به سلامتی همه اونایی که غم دارند میخندند

به سلامتی همه اونایی که غم دارند میخندند
دیدگاه ها (۲)

کاش هممون آدمهای خوبی توزندگی داشتیم تا زودخسته نمیشدیم

پیشاپیش سال نو مبارک.دوستان ویسگون

...

دلم شکست...بندش زدم...اماهیچ وقت مثل اولش نشد..سخت شد,سردشد,...

طنز

یکمم از غم اونایی بگیم که ترک شدن@ti_m_e

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط