{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

...

...
دیدگاه ها (۲)

به سلامتی همه اونایی که غم دارند میخندند

کاش هممون آدمهای خوبی توزندگی داشتیم تا زودخسته نمیشدیم

دلم شکست...بندش زدم...اماهیچ وقت مثل اولش نشد..سخت شد,سردشد,...

سلام.وقت بخیر..تاحالا براتون پیش اومد.یکی از دلخوری ,هرچی که...

تقدیم به نگاه پر مهرتان

تو با قلبم همین کاروکردی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط