{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

....... چی بگم؟؟؟؟؟؟¿¿¿¿¿¿

....... چی بگم؟؟؟؟؟؟¿¿¿¿¿¿
دیدگاه ها (۱۴)

................چی بگم حالا

چه جوری ام؟‌وای چی بگم؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!¿¿¿¿

هر کی نگه= خره

بگین جون‌ *من*

اخبار سه تفنگدار: چی بگم! چی دارم بگم اصلا!

الان چی بگم 😂موش، همستر، چیچیلا چی بگم آخه 😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط