{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بزرگی میگفت

بزرگی میگفت
باید به دنبال شادیها گشت
چرا که غمها خودشون
مارو پیدا میکنن
من میگم بیاین همگی
بریم قایم شیم
غمها هم بسوزن و ما
برنده شیم
بخندید و شاد باشید

❤ ️👉
دیدگاه ها (۲)

💞 محبت تنها چیزے ست ڪـہ با بخشیدن زیادتر میشود و همیشـہ...

پارت هشتم - تنها گناهم عشق بود

فصل چهارم قسمت چهارم ستاره منبعد از کلی تمرین ساعت ۱۰ شب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط