{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اهای شما من احمق نیستن چون تو نیستم 😝

اهای شما من احمق نیستن چون تو نیستم 😝
دیدگاه ها (۲)

حس بدیه خیلی بده ولی من خوبم چه جالب😔

چرا مامانم هی میاد تو اتاق هی بهم زل میزنه و میگه نمیخوای چی...

چرا بعضیا انقدر احمقن که فکر میکنن که ما احمقیم که نمیفهمیم ...

خرسا احمق نیستن.بعضی تله ها هم هس که ماهم نمیبینیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط