{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا برام عجیبه که چطوری هنوز زندم...

واقعا برام عجیبه که چطوری هنوز زندم...
دیدگاه ها (۳)

کسی ساعت ۸ صبح فعالیت میکنه اخه؟

زیبایی...

موندم هنوز چطور مامانم نکشتم بخاطر تصویر زمینه گوشیم.بزارمش؟

دارن درس میخونن ، نه؟

واقعا کجاش عجیبه؟

اینکه پیامش تازه صبح برام اومد خیلی عجیبه(دیروز گذاشتن)

واقعا پارت های جدید رو دوست داشتید برام عجیبه ممنون از حمایت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط