{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با رسیدن به سال سی‌ام سلطنت فتحعلیشاه ، یک لقب جدید بر ال

با رسیدن به سال سی‌ام سلطنت فتحعلیشاه ، یک لقب جدید بر القاب شاه افزوده شد و آنصاحبقران بود چرا که درآن زمان هر سی سال را یک قرن می‌شمردند !
بعد از این تاریخ بر روی سکه های هزار دیناری(که به آن یکهزاری می‌گفتند) عنوان صاحبقران را هم حک کردند که به سکه‌ی صاحبقران معروف شد.
به‌مرور زمان و به واسطه‌ی تکرار آن‌ را قران گفتند.

#دانستنیها
دیدگاه ها (۳)

جنگی ولی مشتی 🤣🤣🤞#طنز #فان

واقعا این چه کاریه 😆🤭#طنز #فان

پس از ۵۷ سال، یک دختر ایرانی در ماده ۱۰۰ متر المپیک خواهد دو...

‏سفره نذری برای آپولو، سال۱۳۴۹خانمی در تهران وقتی شنید آپولو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط