من به درمان روان خیلی اهمیت میدم و پیگیرشم ولی بذارین رور
من به درمان روان خیلی اهمیت میدم و پیگیرشم ولی بذارین روراست باشم. برای من اینجوریه که درمانی وجود نداره. فقط رنجها و غصهها تو پروسهی درمان شکل عوض کردن. یه چیزایی آزارم میدادن که دیگه نمیدن و حالا یه چیزایی آزارم میدن که قبلا آزار نمیدادن.
+
+
+
+
+
+
+
+
بايد بخوابم وقتى خوابى واقعيت زورش بهت نميرسه!
۲۲.۰۹
۳:۰۰
+
+
+
+
+
+
+
+
بايد بخوابم وقتى خوابى واقعيت زورش بهت نميرسه!
۲۲.۰۹
۳:۰۰
- ۶.۳k
- ۲۱ آذر ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط